Nieuws

 

Welkom op de nieuwspagina van RZVO. Mocht je nieuws hebben wat je graag op de site wil zien, stuur dan een e-mail met het bericht naar de webmaster.


22-04-2018 | Inschrijfprocedure seizoen 2018-2019, feestavond en ALV

De competitie loopt op zijn eind en we kunnen terugkijken op een geslaagd seizoen met nagenoeg geen bijzonderheden. Gedurende de meest recente bestuursvergadering zijn een aantal punten besproken welke we graag met jullie willen delen.

Algemene ledenvergadering

De Algemene Ledenvergadering staat gepland voor woensdag 23 mei a.s. aanvang 2o:30 uur. Zoals altijd zal de ledenvergadering gehouden worden bij Curnonsky. Aanwezigheid is verplicht. Gedurende de ALV zullen er verkiezingen gehouden. op dit moment hebben we één aanmelding. Aanmelden voor een rol in het bestuur kan nog steeds. Stuur hiervoor een mail naar de secretaris via het bekende mailadres.

Feestavond

De feestvond staat gepland voor vrijdag 25 mei a.s. aanvang 21:00 uur. Let op: dit jaar zal de feestavond gevierd worden bij Vuur en Vlam. Een gezellige avond met leden en partners; de prijzen worden verdeeld en er zullen een aantal mensen in het zonnetje gezet worden. Dus kom gezellig samen met je team een biertje pakken; we kijken uit naar jullie komst!

Inschrijven seizoen 2018-2019

De inschrijfprocedure is ongewijzigd. Dit betekent dat je je team net zoals vorig jaar in kunt schrijven via de website. Volg daarvoor deze link. Het wachtwoord om in te loggen is in een separate mail naar de secretarissen gestuurd.

De volgende spelregels zijn van toepassing:

  1. Tijdens de ALV kun je al aangeven of je volgend jaar weer mee wilt spelen;
  2. Uiterste inschrijfdatum is 30 juni 2018
  3. Alle spelersmutaties moeten voor 31 juli 2018 aangeleverd worden bij de secretaris. Hiervoor is het verplicht om het formulier op de website te gebruiken. Graag ook nu weer speciale aandacht voor het correct invullen. De werkwijze spreekt voor zich en staat vermeld op het digitale formulier.
  4. Het inschrijfgeld voor 24 augustus betaald te zijn, dit is tevens de startdatum voor de nieuwe competitie
  5. Tijdens de komende ALV zal de hoogte van het inschrijfgeld voor deelname bepaald worden, vorig seizoen was dit 525,00.

 

16-04-2018 | De kampioenen zijn bekend!

Afgelopen vrijdag is de laatste kampioen gehuldigd, alle kampioenen zijn derhalve bekend.Boomkwekerij van der Sande proveert naar de 1e klasse en Team Borek promoveert in een hun eerste seizoen naar de tweede klasse.  Gefeliciteerd!

Kampioen 1e klasse: Buro Vermeer

Kampioen 2e klasse: Boomkwekerij van der Sande

Kampioen 3e klasse: Team Borek

06-01-2018 | Update (Her)Verkiezing nieuwe bestuursleden

Zoals jullie weten zullen er gedurende de nog te plannen van ALV een tweetal bestuursleden aftreden daar ze hun termijnen er op hebben zitten. Het gaat om onze penningmeester Erwin Hesselberth en onze secretaris Hein Kivits.

Tot op heden hebben we één aanmelding gehad van een lid om deel te nemen aan de verkiezingen. Daarnaast zullen Hein Kivits en Erwin Hesselberth zich opnieuw verkiesbaar stellen. Gedurende de komende ALV zullen we een toelichting geven op de wijze waarop we het bestuur vanaf het volgende seizoen in willen richten, samen met de persoon die zich aangemeld heeft. Belangrijk is wel dat de continuïteit met de herverkiezing en de aanmelding weer voor 3 jaar gegarandeerd is. En dat is goed nieuws!

 

06-01-2018 | Resterende programma 2017 – 2018

Vanuit het bestuur wensen we alle leden een voorspoedig 2018, in goede gezondheid en met de nodige sportiviteit!

Via de link kan het programma gedownload worden. We willen jullie er wel op wijzen dat het programma op de website (dus vanuit de pull down menu’s) altijd leidend is.

 

7-10-2017 | Wedstrijd  Autorijschool Pijnenburg – Eethuys de Lind wordt herplant agv miscommunicatie

We willen met dit bericht jullie nogmaals er op wijze dat alle communicatie omtrent wedstrijden via Edwin Poirters gaat, de wedstrijdcoordinator. Het onderling ruilen moet zelf geregeld worden, maar het definitieve besluit wordt door Edwin genomen. Dit geldt ook voor het afmelden van wedstrijden (met de bijbehorende gevolgen).

30-10-2017 | Aanmeldingsprocedure verkiezingen nieuwe bestuursleden

Heb je interesse in een rol als bestuurslid van RZVO dan kun je je hiervoor aanmelden. De werkwijze is eenvoudig:

  1. Je moet lid zijn van RZVO
  2. Je verkiezing moet gesteund worden door minimaal 3 leden van RZVO
  3. Je moet je minimaal 3 jaar in willen zetten als bestuurslid van RZVO.

Nog steeds interesse? Meld je aan via een mail naar secretaris@rzvo.nl

We zullen de datum van de ingelaste ALV zo spoedig mogelijk bekend maken.

24-08-2017 | Laatste nieuws voor start competitie

De website is klaar voor het nieuwe seizoen. De wedstrijden voor 1 september staan er op en alle standen staan weer op 0. We kunnen beginnen. Maar niet voordat iedereen weet dat het wedstrijdformulier weer te downloaden is. Ga hiervoor naar de site en login op het beveiligde deel van de site. De secretarissen hebben het gewijzigde wachtwoord per mail ontvangen. Bewaar dit goed en deel het met je teamspelers als je dat wilt.
Lijst contactgegevens
Zoals jullie zien hebben we een lijst toegevoegd met de namen van de teamsecretarissen met het 06-nummer en mailadres. Gebruik deze gegevens als je onverhoopt een wedstrijd wilt verplaatsen. Dit moet, zoals jullie weten, onderling geregeld worden waarna de wedstrijdcoordinator geïnformeerd dient te worden.
Wedstrijdformulier
Het nieuwe wedstrijdformulier moet gebruikt worden. Formulieren van vorig jaar, leuke knip en plak werkjes en zelfs getekende formulieren worden niet meer geaccepteerd. Ook zijn er geen blancoformulieren meer in de zaal. Bertje zal geïnstrueerd worden deze niet uit te delen! Geen formulier is niet spelen en een 5-0 nederlaag. De regels zijn streng omdat we niet voor niets tijd in de formulieren stoppen. Deel het wachtwoord dan ook gerust met je teamspelers om te voorkomen dat je zonder formulier in de zaal staat.
Aanmelden nieuwe speler
Deze werkwijze is dit jaar niet verandert. Aanmelden van nieuwe spelers kan enkel via het invullen van het wegformulier. In het verleden hebben we nog wel eens appjes of mailtjes geaccepteerd. Dit doen we dit jaar niet. Verder wil ik jullie er nogmaals op wijzen dat het aanmaken van een speler doorlooptijd vergt. Ik probeer dit zo snel mogelijk te doen, maar afhankelijk van de kwaliteit van de aangeleverde data in het formulier, de site van de KNVB en mijn persoonlijke en zakelijke agenda kan het soms wat langer duren. Houd hier aub rekening mee.
Betalingen
Van de penningmeester heb ik begrepen dat 16 van de 29 teams betaald hebben. De deadline is 31 augustus. Ook nu geldt, net als vorig jaar, dat niet betalen er voor zorgt dat er niet gespeeld kan worden. Ga met andere woorden achter je sponsor of team aan. We hebben deze betalingsafspraken niet voor niets gemaakt. Mocht je betalingsuitdagingen hebben dan verzoeken we je deze door te geven aan de penningmeester via penningmeester@rzvo.nl. Laat ons niet achter het geld aanjagen!
Automatisering
In een eerdere communicatie hebben we aangegeven dat we bezig waren met het verder automatiseren mede mbv de tools van de KNVB. Helaas is gebleken dat dit te kostaar is en daarmee een te grote impact heeft op het budget. Op dit moment zijn Erwin Hesselberth en ondergetekende aan het nadenken hoe we het e.e.a. verder kunnen automatiseren en vergemakkelijken. We hebben hier al ideeën over en zullen deze op het juiste moment met jullie delen. Nadat we onderzoek hebben gedaan naar de verschillende mogelijkheden.
Bovenstaande tekst, met het juiste wachtwoord, is per mail aan de secretarissen verstrekt.
Succes de komende competitie!

12-08-2017 | Competitieprogramma beschikbaar voor download (update 19-08-2017)

Het programma voor het nieuwe seizoen, wat start op 1 september 2017, is vanaf nu te downloaden. Tevens is in het programma de indeling voor de tijdwaarneming opgenomen. Bij vragen aub contact opneem met Edwin Poirters onze wedstrijdcoordinator. Succes allemaal en maak er een sportief seizoen van.


08-06-2017 | Optimalisatie project wedstijdformulieren

Zoals jullie weten willen we RZVO steeds verder automatiseren. De afgelopen jaren zijn er al de nodige slagen gemaakt waar we allemaal voordeel bij hebben. Deze zomer gaan we kijken of we een volgende slag kunnen maken. Een slag die er voor moet gaan zorgen dat de werkzaamheden omtrent de wedstrijden vereenvoudigd wordt. Wat gaan we onderzoeken?

We gaan kijken of het mogelijk is om het Sportlink abonnement wat we hebben uit te breiden zodat het mogelijk wordt om:

  • voor de wedstrijd je team opstelling middels een app door te geven
  • na de wedstrijd digitaal te ondertekenen
  • de scheidsrechter digitaal te laten tekenen
  • de standen op de website op basis van deze digitale registraties automatisch bij te laten werken.
  • de leden, of tenminste de team secretarissen, van een mobiele app te voorzien
  • mogelijkheid tot het weergeven van het logo van je sponsor
  • mogelijkheid tot reclame van sponsoren (tegen betaling natuurlijk….)

De voordelen zijn:

  • geen formulieren meer
  • geen nieuwe formulieren meer downloaden na het aanmaken van een nieuwe speler
  • geen administratie op de zaterdag ochtend
  • directe verwerking van de gespeelde wedstrijden
  • makkelijker overdragen van werkzaamheden voor nieuwe bestuursleden
  • mogelijk reclame inkomsten

Natuurlijk kleven er ook wat nadelen aan het plan. Enerzijds zullen we, als het door gaat, onze manier van werken aan moeten passen. Anderzijds zijn er kosten mee gemoeid. Wat deze zijn weten we nu nog niet. We zijn in overleg met Sportlink en de KNVB om de mogelijkheden te bespreken.

Concreet betekent dit laatste dat we als bestuur een plan uit zullen werken. Zodra dit klaar is zullen we dit via een extra ingelaste ledenvergadering voorleggen en kunnen we er over stemmen.

We houden jullie op de hoogte!


06-05-2017 | feestavond op gewijzigde locatie

De feestavond zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 2 juni a.s. Locatie: Cafe Zaal ’t Molentje.

28-12-2016 | Programma competitie 2e helft gereed

Het nieuwe programma voor de tweede helft van de competitie is vanaf nu te downloaden vanaf de site. We hebben zo veel mogelijk rekening gehouden met de belangen van de teams. Het aantal weken dat een team stil ligt is geminimaliseerd. Ondanks dat kunnen we ons voorstellen dat niet iedereen tevreden is. Echter, het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Mochten er dringende redenen zijn waarom we nog aanpassingen door moeten voeren dan kunnen deze redenen gemeld worden bij Edwin Poirters. Het mailadres: wedstrijdcoordinatie@rzvo.nl. Het programma is bij deze actief en het oude komt hiermee per direct te vervallen.

 

04-09-2016 | Definitieve competitieprogramma inclusief zaaldienst

Het programma is nu definitief. Tevens hebben we in het programma opgenomen wanneer welk team op welk moment zaaldienst heeft. Het programma is hier te downloaden. Success allemaal en maak er een mooi seizoen van!

ALV vervroegd naar 1900 uur ivm EK

De ALV is vervroegd naar 1900 uur. Om 2100 wordt er een halve finale op het EK gespeeld. En die zullen jullie wel willen zien! Dit kan bij Curnonsky, waar ook de ALV is. Sla je mooi twee vliegen in 1 klap!

 

Arno van der Wensch, aftredend bestuurslid. Verkiezingen tijdens ALV + Agenda ALV

Arno van der Wensch treed dit jaar af als bestuurslid. Arno heeft dan zijn termijn er op zitten. Als gevolg hiervan zal er tijdens de ALV op 6 juli 2016 een verkiezing plaatsvinden om de vacante rol van Arno in te vullen.

Heb je interesse in een rol als bestuurslid van RZVO dan kun je je hiervoor aanmelden. De werkwijze is eenvoudig:

  1. Je moet lid zijn van RZVO
  2. Je verkiezing moet gestuurd worden door minimaal 3 leden van RZVO
  3. Je moet enthousiast en gedreven zijn
  4. Je moet je minimaal 3 jaar in willen zetten als bestuurslid van RZVO.

Nog steeds interesse? Meld je aan via een mail naar secretaris@rzvo.nl

De agenda voor de ALV is te downladen via deze link

 

Overlijden Hans Kavelaars

Dinsdag hebben we het trieste nieuws vernomen dat Hans Kavelaars tijdens zijn vakantie in Turkije plotseling, en geheel onverwacht, is komen te overlijden. Hans was speler van De Bresser Verhuizingen. In overleg met de secretaris is besloten de wedstrijden van komende vrijdag door te laten gaan. De wedstrijd van De Bresser Verhuizingen komt te vervallen en zal in overleg later ingehaald worden. Tevens zal bij de eerst volgende speelronde als De Bresser Verhuizingen weer moet spelen voor elke wedstrijd een minuut stilte gehouden worden als eerbetoon aan Hans.

Vanuit het bestuur en alle leden van RZVO wensen wij de naasten van Hans en het voltallige team van De Bresser Verhuizingen alle sterkte en kracht in deze moeilijke tijd.

 

Feestavond en prijsuitreiking seizoen 2015-2016

feest2016_1feest2016_2

 

Algemene Ledenvergadering: 6 juli 2016, GrandCafe Curnonsky

De jaarlijkse ledenvergadering is gepland en wel op woensdag 6 juli 2016. De locatie zal ook dit jaar weer GrandCafe Curnonsky zijn. De verschillende team-secretarissen ontvangen binnenkort de officiële uitnodiging en de agenda. Als vanzelfsprekend kunnen onderwerpen aan de agenda toegevoegd worden. De werkwijze hiertoe zal vermeld staan in de nog te ontvangen uitnodiging.

Aangepast competitieprogramma seizoen 2015 – 2016

Vanaf nu is het nieuwe programma voor het komende seizoen te downloaden. We hebben onze uiterste best gedaan om de wensen van de teams in het programma te verwerken waarbij we er voor gezorgd hebben dat, gemiddeld genomen, alle teams evenveel wedstrijden spelen op de minder geliefde tijdstippen.

 

Dit seizoen hebben we 3x 10 teams. Dit wil zeggen dat er geen vrijs “slots” zijn die normaliter gebruikt kunnen worden voor wedstrijdverplaatsingen. Dit betekent dat indien je een wedstrijd wilt verplaatsen je dit zelf moet regelen met de verschillende betrokken teams. Het heeft dan ook geen zin om het bestuur te mailen met de vraag of een wedstrijd verplaatst kan worden. Verplaatsen kan, maar dan moet je het zelf regelen volgens de eerder uitgelegde werkwijze.

Rest ons nog iedereen een succesvolle, maar bovenal sportieve competitie toe te wensen!

Facturen nieuwe seizoen verzonden


De facturen voor seizoen 2015-2016 zijn per email aan jullie verzonden. Verzoek om deze tijdig te betalen conform de afspraken op de laatste ALV. Voor vragen of opmerkingen graag een email aan penningmeester@rzvo.nl. Iedereen een fijne vakantie en tot 4 september 2015 op de eerste speelronde van het nieuwe seizoen.

Buro Vermeer kampioen in de 1e klasse

Afgelopen vrijdag is Buro Vermeer na een zinderende wedstrijd kampioen van de 1e klasse geworden en mag zich dan ook Kampioen van Oisterwijk noemen. Albert Heijn Haaren werd met 6 – 4 verslagen nadat Buro Vermeer tegen een 4 – 1 achterstand aan keek. Onderstaand de foto na de wedstrijd van, de terecht blije, spelers van Vermeer.

Komende vrijdag tijdens de seizoensafsluiting zullen ze de beker in ontvangst nemen. Deze beker mogen ze nu houden daar ze voor de 3e keer kampioen zijn geworden. Proficiat!

Vermeer Kampioen 12 Klasse

 

CV Finance kampioen in de 2e klasse

Op de laatste speeldag van het seizoen heeft CV Finance de titel in de 2e klasse veilig weten te stellen. In een 1 op 1 duel werd de andere titelkandidaat naar de tweede plaats verwezen. Volgend jaar zal CV Finance uitkomen in de 1e klasse!

CV_FInance_2e klasse_WEB

 

Promotie degradatie wedstrijden + kampioenswedstrijd 1e klasse

Op vrijdag 19 juni vinden de promotie degradatie wedstrijden plaats. De secretarissen zijn hier tijdens de ALV van op de hoogte gebracht en kennen de “Spelregels”. Onderstaande planning is van toepassing:

Aanvang 19:00 uur: Graft Vrienden – Vuur & Vlam

Aanvang 19:45 uur: Vlaminckx – Autorijschool Pijnenburg

Aanvang 20:30 uur: Buro Vermeer – Albert Heijn Haaren

Bussers Tuinprojecten kampioen 3e klasse

Gisteren is Bussers Tuinprojecten kampioen geworden van de 3e klasse. Hiermee is de eerste kampioen van dit seizoen bekend. FC Nott werd met 10-1 verslagen, waarna de felicitaties in ontvangst genomen konden worden. proficiat en succes volgend jaar in de 2e klasse!

Bussers_kampioen_3eKlasse

 

Aankondiging Feestavond Seizoensafsluiting 2014-2015

Beste leden, het seizoen is bijna ten einde. Qua competitie is het nog nooit zo spannend geweest als dit jaar. 3 wedstrijden voor het eind en er is nog geen enkele kampioen gehuldigd! Net als ook vorig jaar zullen we weer een spetterende feestavond organiseren. Dit jaar pakken we wat groter uit en hebben we voor live entertainment gezorgd. Dus kom allemaal en neem je partner mee zodat we samen kunnen proosten op het seizoen en stil kunnen staan bij het 35-jarige bestaan van onze vereniging!

uitnodiging_web1uitnodiging_web2

 

Aankondiging Algemene Leden Vergadering RZVO + (her)Verkiezing bestuursleden Ledenvergadering

De algemene ledenvergadering vindt dit jaar plaats op woensdag 20 mei a.s om 20:30 uur. net als vorig jaar zal de vergadering gehouden worden bij Grand Cafe Curnonsky in Oisterwijk. Voor de secretarissen geldt dat de aanwezigheid verplicht is. De agenda voor de ledenvergadering zal bijtijds via de teamsecretarissen gecommuniceerd worden.

De termijn van Arno van der Wensch (penningmeester) en Hein Kivits (secretaris) loopt na dit seizoen af. Beide hebben aangegeven zich herkiesbaar te stellen voor minimaal 1 jaar. Naast de herverkiezing hebben we nog steeds 1 open vacature binnen het bestuur. We zouden graag zien dat deze door iemand ingevuld gaat worden zodat het totaal aantal bestuursleden weer op 5 komt.

Mocht je geïnteresseerd zijn in  de openstaande bestuurszetel of wil je je ook verkiesbaar stellen voor de rol van Hein of Arno dan kan dat. Je kunt je aanmelden als potentieel bestuurslid door een mail te sturen naar secretaris@rzvo.nl. De inschrijving sluit per 10 mei 2015. Let op: enkel leden van RZVO kunnen zich beschikbaar stellen voor een bestuursfunctie.

De aanmeldprocedure kan hier gedownload worden.

De agenda voor de algemene ledenvergadering kan hier gedownload worden.

De notulen van de vergadering van vorig jaar kunnen hier gedownload worden.

 

Wijzigingen in het programma en wedstrijdverplaatsingen!

Beste leden, de afgelopen paar dagen hebben er zich wat verschuivingen in het programma voorgedaan. Het nu geldende programma is te downloaden. Succes met het restant van de competitie.

Tevens worden we steeds vaker rechtstreeks benaderd om wedstrijden te verplaatsen. Wedstrijdverplaatsingen zijn mogelijk. De werkwijze is bekend: het team wat een wedstrijd wil verplaatsen dient dit zelf te regelen met de betrokken teams. Zodra je het zelf geregeld hebt graag de wijziging aan het bestuur doorgeven zodat wij het programma aan kunnen passen.

 

Nieuw programma 2e competitiehelft RZVO

Doordat ABACY aangegeven heeft per direct te stoppen hebben we een nieuw programma samen moeten stellen. Het nieuwe programma is per direct actief en kan via de link gedownload worden. De verschillende team-secretarissen zijn ook via een e-mail op de hoogte gesteld.

SportArena Oisterwijk organiseert IndoorSoccer Cup 2015 op 25 januari a.s.

Dit toernooi wordt buiten RZVO om georganiseerd, maar we willen graag jullie de noodzakelijke informatie verstekken om eventueel deel te nemen aan dit toernooi. De locatie is SportArena Oisterwijk en er wordt 4 tegen 4 gespeeld op zondag 25 januari vanaf 12:00 uur. Het toernooi zal bestaan uit een poule fase en een knock-out fase. Afhankelijk van het aantal teams en de verschillende teams dat zich inschrijft wordt een toernooischema gemaakt.

Belangrijk dus om snel met je team in te schijven zodat je zeker bent van een plek in het toernooischema.

Inschrijven kan middels de informatie opgenomen in de link. Na klikken wordt het document automatisch gedownload.

 

vrijdag 2 januari: Extra wedstrijd Selectie RZVO Oisterwijk – Selectie Zaalvoetbal Haaren

Op vrijdag 2 januari zal er een extra wedstrijd gespeeld worden. Er is een selectie geformeerd van spelers uit de eerste klasse van RZVO. Dit gelegenheid team zal het op gaan nemen tegen een selectie van spelers die in Haaren zaalvoetballen en of woonachtig zijn. De duur van de wedstrijd bedraagt 2x 25 minuten. Aanvang 20:00 uur.

De toegang is natuurlijk gratis. Het zou mooi zijn als we veel toeschouwers hebben. Niet in de laatste plaats om elkaar dan direct de beste, en sportieve, wensen over te brengen voor het nieuwe jaar!

Juiste IBAN nummer voor betaling facturen:

Recentelijk zijn de facturen voor deelname verzonden aan de secretarissen. Het IBAN nummer zoals op de factuur staat is onjuist. Onze excuses daarvoor. Het juiste IBAN nummer is: NL29 RABO 0147 8881 58.

Gelieve dit nummer te gebruiken. De secretarissen zijn middels een mail op de hoogte gebracht.

Gebruik wedstrijdformulieren

Jullie hebben recentelijk de nieuwe wedstrijdformulieren ontvangen. Goed om te vernemen dat alles klopte, we hebben namelijk geen opmerkingen ontvangen!

Op een speeldag dienen jullie zelf voor formulieren te zorgen. In de zaal zijn een paar blancoformulieren aanwezig. Echter, op het moment dat jullie het formulier niet bij hebben zal dit eenmalig door de vingers gezien worden. Elke daarop volgende keer zal een boete doorbelast worden van 25,00 euro. Dit daar vorig jaar aan het eind van het seizoen te vaak (nagetekende) met de hand ingevulde wedstrijdformulieren aangeleverd werden. We beseffen dat dit geen fijne maatregel is, maar we verwachten dat jullie zelf de verantwoordelijkheid nemen.

Planning zaaldienst bekend! Buro Vermeer start komende vrijdag 29 augustus….

Ook dit jaar gaan we weer van jullie diensten gebruik maken tijdens de zaaldienst. Qua werkwijze is er niets verandert ten opzichte van vorig seizoen. Het is de bedoeling dat je met twee personen de 3e tot en met de 5e wedstrijd aanwezig bent om Bertje te ondersteunen.

Het speelschema, met daarin opgenomen de planning voor de zaaldienst is per direct te downloaden. De verschillende secretarissen hebben de planning eveneens per mail ontvangen. Dank voor jullie medewerking!

Ron Bounin stopt als bestuurslid

Afgelopen week heeft Ron Bounin aangegeven geen actieve bestuursfunctie meer te willen vervullen. Als gevolg hiervan is hij per direct ontheven van zijn bestuurstaken. Ron heeft aangegeven wel als scheidsrechter actief te willen blijven. Als vanzelfsprekend hebben we hier als bestuur positief op gereageerd.

Nu, zo kort voor de start van de competitie, hebben we er voor gekozen om voorlopig met 4 personen het bestuur te vormen. Zoals jullie weten zijn dit Martien van Doleweerd, Arno van der Wensch, Erwin Hesselberth en Hein Kivits. In de loop van het seizoen zullen er verkiezingen georganiseerd worden om zo het bestuur weer op het aantal personen te krijgen zoals dat in de statuten is vastgelegd.

Voorlopig programma seizoen 2014-2015

Vanaf vandaag is het voorlopige programma te downloaden vanaf de site. We hebben geprobeerd om aan alle wensen van de verschillende teams tegemoet te komen. Het programma is een voorlopig programma.

De komende weken kan het voorkomen dat er wijzigingen doorgevoerd gaan worden. Dit als gevolg van het feit dat sommige teams soms te veel weken tussen wedstrijden hebben zitten. Dit is gekomen door het gegeven dat de 2e klasse door de late afzegging van ’t Gelagh nu met 9 teams speelt en we er voor gekozen hebben om alle wedstrijden te verdelen over 36 speelweken.

Eventuele opmerkingen ten aanzien van het programma kunnen gemaild worden. We zullen proberen om deze vervolgens in de nieuwe versie(s) van het programma te verwerken.

 

Transfernieuws en nieuwe spelersTransfers

Ook bij het zaalvoetbal staat de transfermarkt niet stil! Net als andere jaren hebben we ook dit seizoen de nodige verschuivingen. Er stoppen spelers, spelers vertrekken naar andere teams en er komen geheel nieuwe spelers van buitenaf in Oisterwijk voetballen. Onderstaande tabellen geven een (onvolledig) overzicht van de verschillende mutaties per 29 juli.

De interne transfers:

[table “11” not found /]

De volledige nieuwe spelers:

[table “12” not found /]

Update: Programma Seizoen 2014-2015

Helaas heeft na de eerste publicatie van het nieuwe programma er zich een team teruggetrokken. Erg vervelend omdat er veel tijd heeft gaan zitten in het maken van het programma. Als gevolg de terugtrekking moet er nu een nieuwe indeling gemaakt worden. Deze indeling zal binnenkort gepubliceerd worden.

 

Aankondiging: Algemene Leden Vergadering 28 mei a.s 20:30 uur @ Curnonsky

De algemene leden vergadering vindt dit jaar plaats op woensdag 28 a.s. om 20:30 uur bij Grand Cafe Curnonsky in Oisterwijk. Net zoals andere jaren is de aanwezigheid van de teamsecretaris verplicht, maar natuurlijk zijn alle leden welkom.

Mochten er nog onderwerpen op de agenda gezet moeten worden dan kunnen deze tot uiterlijk 1 week voor aanvang van de ledenvergadering per mail aangeleverd worden.

Via onderstaande link kan de agenda voor de ledenvergadering gedownload worden.

Agenda Jaarvergadering RZVO 2013-2014

 

12 mei: Mededeling: Dit jaar geen promotie/degradatie wedstrijden gepland

Dit seizoen worden er geen promotie- en/of degradatie wedstrijden gespeeld. Dit als gevolg van het feit dat er een aantal teams stoppen en er als gevolg daarvan nog geen duidelijkheid is over de competitiesamenstelling voor volgend seizoen. Gedurende de Algemene Leden vergadering (ALV) zal de teamindeling voor komend seizoen verder besproken en bediscussieerd worden.

9 mei: Eric Schepens, nieuwe scheidsrechter komend seizoen

Nieuwe Scheids Eric

Jullie hebben hem de afgelopen paar weken onder begeleiding van Ron Bounin proef kunnen zien draaien. Vanaf komend seizoen zal Eric Schepens het scheidsrechterskorps van RZVO versterken. De gewenste verjonging van de scheidsrechters is hiermee in gang gezet. Eric, welkom bij RZVO!

Uitnodiging Feestavond 2014

Schermafbeelding 2014-04-26 om 15.09.20

11 april: Downtown Keldercafe pakt titel na een 4-17 winst op Cafetaris Graft Vrienden

Het feit dat Graft Vrienden niet compleet stond door te veel afwezigen maakte het een bijzonder kampioenswedstrijd voor Downtown. Veel doelpunten en de vermakelijke situatie waarbij een speler van Downtown als extra speler voor de geplaagde tegenstander ging spelen. Op de zege en het kampioenschap valt niets af te dingen! Proficiat met dit mooie resultaat!

Downtown 2 kampioenDowntown 2 kampioen_2

 

4 april: 1e promovendus een feit, Albert Heijn Haaren Kampioen 3e klasse seizoen 2013-2014

Albert Heijn Haaren heeft gisteren, na een 7-4 overwinning op plaatsgenoot Autorijschool Pijnenburg, het kampioenschap binnen gehaald. De eerste kampioen van dit seizoen is hiermee een feit. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

 

AH_Kampioen 3e klasse_1 AH Kampioen 3e klasse_2

 

16 maart: We want you! Scheidsrechters gezocht…

Scheidsrechter

Voor uitbreiding van het huidige scheidsrechterskorps is RZVO op zoek naar gemotiveerde scheidsrechters. De wedstrijden worden op vrijdagavonden gespeeld in Sporthal de Leije in Oisterwijk. Gemiddeld genomen fluit een scheidsrechter 2 tot 3 wedstrijden per avond. Per wedstrijd wordt een financiële vergoeding aangeboden conform de richtlijnen van de KNVB.

Nog geen gecertificeerde scheids maar wel interesse?

Ook als je interesse hebt om (zaal) scheidsrechter te worden nodigen we je van harte uit om te reageren.  Een cursus op kosten van het RZVO behoort zeker tot de mogelijkheden.

Dus lijkt het je wat om onderdeel uit te maken van een vereniging van meer dan 300 zaalvoetballers en het mede mogelijk te maken dat die hun hobby uit kunnen we oefenen? Neem dan contact op met RZVO.

Reageren kan op het volgende email adres: secretaris@rzvo.nl

19 februari: Geen programma op vrijdag 28 februari ivm CarnavalCarnaval

De afgelopen paar dagen hebben we van verschillende teams het verzoek gekregen om niet op Carnavalsvrijdag te hoeven spelen. Als bestuur hebben we besloten om de vrijdagavond met Carnaval, te weten 28 februari, uit het programma te halen en door te schuiven naar het einde van de competitie.

Let op: op vrijdag 7 maart is er een regulier programma!

Mochten er naar aanleiding van deze communicatie nog vragen zijn dan vernemen we die graag!

Verder wensen wij iedereen een fantastisch carnaval!

 

 

 Update situatie Martien van Doleweerd

Beste leden, zoals de meeste van jullie weten heeft onze gewaardeerde voorzitter en scheidsrechter Martien van Doleweerd op donderdag 9 januari een open-hartoperatie gehad. Tijdens deze operatie heeft Martien een nieuwe hartklep gekregen. De verwachting was dat Martien kort na de operatie, die succesvol verlopen is, aan zijn herstel kon gaan werken. 

In de nasleep van de operatie zijn er echter een aantal vervelende complicaties opgetreden. Deze complicaties, zoals o.a. koorts als gevolg van een ontsteking, zijn er de reden van dat de doctoren het besluit hebben genomen om Martien het grootste deel van de dag middels medicatie in slaap te houden. Door dit te doen kan Martien in alle rust aan zijn herstel werken.

Vanuit het bestuur is er op regelmatige basis contact met zijn vrouw. De familie Doleweerd waardeert de bezorgdheid en het medeleven zoals dat door verschillende teams en leden getoond wordt. Het is dan ook mede om deze reden dat zijn vrouw mij gevraagd heeft om deze update op de website te zetten. Mocht er op (korte) termijn een verandering in zijn situatie voor doen dan zullen we dit aan jullie melden.

Op wedstrijdavonden zijn er altijd bestuursleden in de zaal aanwezig. Als je vragen hebt over de situatie van Martien twijfel dan niet om mij of de andere bestuursleden aan te spreken.

Hein 

 

13 januari: Nieuw speelschema restant seizoen gaat per 17 januari in!

Het nieuwe speelschema wat we hebben moeten maken als gevolg van het afhaken van Butterhoff IT gaat per direct in. De verschillende team-secretarissen hebben het nieuwe schema per mail ontvangen. Mocht het schema later gedownload moeten worden dan kan dat via de login-pagina van de site. Je secretaris kan je het noodzakelijke wachtwoord geven. Succes met laatste wedstrijden van dit seizoen!

11 januari: Butterhoff IT trekt zich per direct terug!

Helaas moeten wij jullie mededelen dat de spelers van Butterhoff IT besloten hebben zich per direct terug te trekken uit de lopende competitie. Als bestuur betreuren we dit besluit, maar kunnen niets anders dan dit accepteren. Het terugtrekken van Butterhoff IT heeft gevolgen voor het vervolg van de competitie. Deze gevolgen zijn, mede, gebaseerd op de regelgeving van de KNVB:

  • Alle wedstrijden die Butterhoff IT dit seizoen gespeeld heeft worden als niet gespeeld beschouwd;
  • De standenlijst zoals die dit weekend op de website komt te staan betreft de standenlijst waarbij alle eerder gespeelde wedstrijden van Butterhoff verwijderd zijn;
  • Het speelschema zal deze week aangepast worden. Houd aub de mail en de website in de gaten. De komende wijzigingen hebben niet alleen betrekking op wedstrijden uit de 1e klasse! Het programma zoals dat op de website staat is ten alle tijden het leidende programma;

Mochten jullie nav deze mededeling nog vragen hebben dan kunnen jullie die altijd bij ons kwijt,

22 december: Fijne feestdagen, bericht van de voorzitter:Kerst 2013

Geachte zaalvoetballers,

Bij deze wens ik jullie allemaal prettige feestdagen en een gezond en vooral sportief 2014. Ik  als voorzitter en de rest van het bestuur zijn verheugd te zien hoe sportief deze competitie verloopt. 19 weken, 133 wedstrijden tot nu toe en nog niet een strafzaak. Wij vinden dit geweldig en hopen dat dit wordt voortgezet in 2014. Ieder team nog veel succes in het verdere verloop van de competitie.

Martien van Doleweerd

1 december: Op Sinterklaasavond 6 december geen programma!Zwarte piet

Op de verjaardag van de goedheiligman wordt er niet gevoetbald in de zaal. De eerst volgende speelronde is vrijdag 13 december a.s.

25 oktober: Geen glazen in de zaal! 

De afgelopen weken hebben we moeten constateren dat er na afloop van gespeelde geen_glaswedstrijden verschillende teams met glazen bier op de tribune zitten. We willen jullie er op wijzen dat het NIET TOEGESTAAN is om met glazen de zaal te betreden. Dit staat overigens bij binnenkomst van de zaal ook aangegeven. Op die momenten dat we als RZVO de zaal huren is het bestuur verantwoordelijk voor de veiligheid van de aanwezigen. Niet alleen voor de spelers in de zaal, maar ook voor de supporters op of naast de tribune. We moeten er niet aan denken dat een bal de tribune ingeschoten wordt terwijl iemand net een slok van zijn bier neemt! Vanaf volgende week zouden we dan ook graag zien dat er geen glazen mee de zaal ingenomen worden. Alvast bedankt voor jullie medewerking!

25 oktober: Een schone kleedkamer, ook na het douchen

Vanaf gisteren staat er in elke kleedkamer een trekker. Laat de kleedkamer na het douchen schoon en droog achter voor het volgende team. Gebruik de trekker om het water van de vloer naar de doucheruimte te trekken. Het volgende team wat de kleedkamer gebruikt zal er blij mee zijn!

10 oktober: Naamswijziging Delta Gevel- en Vochttechniek

Delta Gevel- en Vochttechniek heeft per direct haar naam gewijzigd in Basic Cleaning.

18 september: Schema zaaldiensten 2013-2014 beschikbaar voor download

Vandaag hebben we het schema voor de zaaldiensten 2013-2014 afgerond en beschikbaar gesteld voor download. De secretarissen van de teams zijn hierover per mail geïnformeerd. De zaaldiensten starten per 4 oktober a.s.

14 september: Herinvoering zaaldienst door teams

Het zal jullie opgevallen zijn dat we bij de start van deze competitie geen schema voor de zaaldienst gecommuniceerd hebben. We hebben geprobeerd om de teams dit jaar geen zaaldienst te laten draaien. Echter, nu een paar weken in de competitie moeten we concluderen dat het toch lastiger is om voldoende, vrijwillige, bezetting aan de wedstrijdtafel te organiseren. Om nu te voorkomen dat Bertje alle wedstrijd moet “zitten” gaan we de zaaldienst voor teams weer invoeren. En wel vanaf vrijdag 4 oktober a.s. We hebben er voor gekozen om voor wedstrijd 3, 4 en 5 een beroep te doen op de deelnemende teams. De eerste twee en de laatste twee wedstrijden zullen door Bertje ingevuld worden. In de loop van deze week krijgen de secretarissen het zaaldienstschema toegestuurd. Het schema zal vervolgens ook als download beschikbaar zijn via de website. We gaan er van uit dat jullie de herinvoering van de zaaldienst zullen ondersteunen. Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen we ze graag!

9 september: Nieuw wedstrijdschema per 20 september a.s

Vanaf 20 september a.s gaat het nieuwe wedstrijdschema in. Het eerder gecommuniceerde programma komt hiermee te vervallen. De teamsecretarissen zijn via mail op de hoogte gesteld van de wijzigingen.

9 september: Facturen verzonden!

Gisteren zijn de facturen voor de deelname aan de competitie de deur uit gegaan. Natuurlijk niet via de reguliere post maar via de elektronische snelweg, per mail dus. We willen de secretarissen vragen om voor een tijdige betaling te zorgen!

Overigens, binnenkort worden de facturen verzonden voor de verzekeringsgelden die we aan de KNVB moeten betalen. Het betreft de verzekeringsgelden van die spelers welke niet bij een andere vereniging voetballen en dus via RZVO verbonden zijn aan de KNVB.

18 augustus: doorlooptijd aanmaken nieuwe spelers

Als er gedurende het seizoen nieuwe spelers aangemeld moeten worden dan dient er rekening gehouden te worden met een doorlooptijd die op kan lopen tot 2 weken. We proberen alles natuurlijk zo snel mogelijk afgerond te hebben, maar zijn indeze afhankelijk van de KNVB.

15 augustus: bevestiging KNVB (aanvulling op bericht van 31 juli)

Zoals jullie weten is er geruime tijd onduidelijkheid geweest ten aanzien van het al dan niet speelgerechtigd zijn van spelers die eerder bij een andere recreatieve zaalvoetbalvereniging gespeeld hadden en nu voor RZVO uit willen komen. Volgens sommige moest er een overschrijving plaatsvinden, volgens andere was dit weer niet noodzakelijk. Vast stond (en staat nog steeds) dat de betrokken spelers niet aangemaakt konden worden in de tool van de KNVB. Het gevolg daarvan was weer dat er geen duidelijkheid was over de vraag of de betrokken spelers wel of niet verzekerd zouden zijn als we ze toch zouden laten spelen.

Uiteindelijk zijn we 4 weken bezig geweest om duidelijkheid te verkrijgen. Vandaag, 1 dag voor aanvang competitie, hebben we via mail uiteindelijk de bevestiging van de KNVB gekregen. De spelers die het betreft mogen morgen gewoon spelen en zijn volgens de normale KNVB regelingen verzekerd.

We zijn blij dit te kunnen melden en wensen iedereen een leuke, sportieve en bovenal veilige competitie toe!

12 augustus: Naamswijziging

Het team van Frans de Bakker CV de Vrijbuiter heeft een naamswijziging doorgevoerd en zal dit seizoen onder de naam Team Blanco actief zijn. Mocht iemand een sponsor weten voor Team Blanco dan kan contact opgenomen worden.

9 augustus: 1 week voor start competitie!

Het aftellen is begonnen! Nog 1 week en dan start de competitie weer. We zijn er klaar voor! Het programma staat, de scheidsrechters zijn ingedeeld en de spelersmutaties zijn nagenoeg allemaal verwerkt in het systeem van de KNVB. De bal kan met andere woorden gaan rollen! Voor de teams die komende vrijdag aftrappen: denk er aub aan dat je je wedstrijdformulier meeneemt naar de zaal. Het nieuwe formulier is, zoals je weet, te downloaden via de site!

31 juli: Overschrijvingen soms noodzakelijk bij oude en nieuwe spelers!

Zoals jullie weten zijn we druk bezig om de ledenadministratie bij de KNVB op orde te krijgen. De input die door jullie aangeleverd is helpt bijzonder goed, maar stelt ons soms ook voor verrassingen. Zo zijn we er achter gekomen dat indien een speler van een team tot 3 jaar eerder voor een andere zaalvoetbalvereniging gespeeld heeft deze officieel overschrijving naar RZVO moet aanvragen via zijn vorige club. Dit gegeven heeft helaas ook gevolgen voor een beperkt aantal spelers die vorig jaar al bij ons in de zaal hebben gespeeld. De betrokken teams hebben hier inmiddels bericht over ontvangen en zijn verzocht alsnog snel overschrijving te regelen om zo de betrokken spelers speelgerechtigd te krijgen voor de komende competitie.

4 juli: Erwin Hesselberth gekozen als nieuw bestuurslid RZVO

Erwin Hesselberth is gekozen als nieuw bestuurslid als vervanger van de inmiddels afgetreden Wil Marcelissen. Gedurende de eerst volgende bestuursvergadering worden de portefeuilles verdeeld en zal duidelijk zijn welke taken er door Erwin ingevuld gaan worden. Erwin, welkom!

15 juni: Verkiezing nieuw bestuurslid

Door het vertrek van Will Marcelissen als bestuurslid van RZVO is er per direct een bestuursfunctie vacant. De team secretarissen hebben inmiddels een mail ontvangen met daarin de procedure van aanmelding. Natuurlijk is de brief ook hier te downloaden. Aangezien we in ieder geval een aanmelding binnen hebben zal het zeker zijn dat bij de start van de nieuwe competitie er een voltallig bestuur zal zijn.

Agenda jaarvergadering 14 juni 2013, locatie: ’t Gelagh (UPDATED)

Zoals al eerder aangekondigd vindt komende vrijdag de jaarvergadering plaats. De agenda voor de vergadering is inmiddels per mail verzonden naar de verschillende secretarissen. Tevens is de agenda te downloaden. Agendapunten kunnen tot uiterlijk donderdagavond 20:00 uur aangeleverd worden door een mail te sturen naar de secretaris.

Een terugblik en daarmee het verslag van de jaarvergadering te terug te lezen op deze website.

Laatste Nieuws: Prijsuitreiking en feestavond op vrijdag 7 juni a.s.

De jaarlijkse prijsuitreiking met het bijbehorende feest vindt dit jaar niet plaats in de sporthal maar bij Proeflokaal ’t Gelagh. Het feest is enkel toegankelijk voor de leden van R.Z.V.O met hun partner. De verschillende teamsecretarissen hebben de uitnodiging ook per mail ontvangen. Aan hen het verzoek om de uitnodiging door te sturen naar de verschillende spelers…..

Uitnodiging feestavond RZVO 7 juni 2013

 

17 mei: LaMar Catering / Butterhoff-IT kampioen 2e klasse!

Afgelopen vrijdag is LaMar Catering / Butterhof-IT kampioen van de 2e klasse geworden nadat directe concurrent Sirtaki haar wedstrijd verloren had. Op de foto het fris gedouchte team met het traditionele kampioensboeket.

Lamar Kampioen

26 april: Buro Vermeer kampioen 1e klasse!

Afgelopen vrijdag is Buro Vermeer kampioen van de 1e klasse geworden. Proficiat met het kampioenschap. Penningmeester Arno van der Wensch overhandigt het kampioensboeket aan het hossende team!

Buro Vermeer Kampioen-WEB

12 april: De Knuistboom kampioen 3e klasse!

De eerste kampioen van het seizoen 2012-2013 is een feit. De Knuistboom is door de 5-0 overwinning op Opstalan niet meer in te halen door de concurrentie. Proficiat met het kampioenschap! Op de foto geeft vice voorzitter Ron Bounin de het kampioensboeket aan de trotste aanvoerder Eddy van Delft.

Knuistboom Kampioen-1 WEB

12 april: Manuel Lopes, nieuwe scheidsrechter seizoen 2013-2014

Zoals jullie misschien al vernomen heeft Will Marcelissen aangegeven vanaf volgend seizoen niet meer actief te zijn als scheidsrechter. Na vele jaren van actieve dienst hangt Wil zijn scheidsrechtersoutfit definitief in de kast. We zijn Wil zeer dankbaar voor de inzet die hij getoond heeft. Zijn enthousiasme voor het vak is altijd volop zichtbaar geweest en we hebben als teams, spelers en bestuur  vaak kunnen genieten van de wijze waarop hij de wedstrijden leidde. Vanaf volgend seizoen zal Will samen met Bertje de zaalorganisatie tijdens de wedstrijden voor zijn rekening nemen.

Gelukkig hebben al een vervanger voor Will gevonden. Vanaf volgend seizoen zal de nu 18e jarige Manuel Lopes de fluit van Will overnemen. Manuel is al sinds geruime tijd actief als veldscheidsrechter bij Longa en zal nu zijn entree als zaalscheidsrechter gaan maken. Om Manuel te laten wennen aan het fluiten in de zaal zal hij de komende paar weken, onder begeleiding van Ron Bounin, een aantal wedstrijden gaan leiden. Concreet betekent dit dat er gedurende deze wedstrijden twee scheidsrechters het spel zullen leiden.

Manuel Lopes-Scheids WEB

18 maart: Inschrijving seizoen 2013-2014……. uiterlijk 14 juni.

Deze week ontvangen de verschillende team secretarissen een e-mail met daarin het vernieuwde inschrijfformulier voor het seizoen 2013-2014. Het formulier zal vanaf dat moment ook te downloaden zijn via de website. Net zoals andere jaren zal de inschrijf periode tot aan de jaarvergadering lopen. De jaarvergadering staat gepland voor 14 juni a.s.

18 maart: feestavond en prijsuitreiking gepland……vrijdag 7 juni a.s.!

Dit jaar eindigt de competitie op vrijdag 7 juni. Zoals alle jaren vindt dan tevens de prijsuitreiking uit. In tegenstelling tot de voorgaande jaren zal de prijsuitreiking en het daaropvolgende feest niet plaatsvinden in de sporthal. Dit jaar zal de feestavond voor het eerst plaatsvinden bij Proeflokaal ’t Gelagh. De avond start om 20:30 uur. Wanneer de avond eindigt is op dit moment nog niet duidelijk….waarschijnlijk ergens in de kleine uurtjes! Binnenkort ontvangen jullie meer informatie.

23 februari: Einde competitie is in zicht, wedstrijdverplaatsingen niet meer mogelijk….

Deze competitie zijn er, in goed overleg, de nodige wedstrijden verplaatst. Echter, met het einde van de competitie in zicht zit het programma dusdanig vol dat het verplaatsen van wedstrijden in niet meer mogelijk is. Enkel in uitzonderlijke situaties kan er, in overleg met de wedstrijdcoordinator en/of het bestuur, nog een wedstrijd verplaatst worden. Gelieve hier rekening mee te houden!

 

2 februari 2013: Uitslagen matrix

Vanaf vandaag zijn de uitslagen van de gespeelde wedstrijden terug te vinden in een uitslagen matrix per klasse. De uitslagen matrix is te vinden in de menubalk van de website.

6 december 2012: Mededeling nav overlijden grensrechter SC Buitenboys

Naar aanleiding van het overlijden van grensrechter Richard Nieuwenhuizen van SC Buitenboys zal vrijdag 7 december voor aanvang van elke wedstrijd 1 minuut stilte in acht worden genomen. 1 minuut stilte om niet alleen aandacht te vragen voor deze verschrikkelijke gebeurtenis, maar tevens na te denken over wat FairPlay nu werkelijk betekent.

14 november 2012: Wedstijdverplaatsing

Vandaag heeft er een wedstrijdverplaatsing plaatsgevonden. De wedstrijd tussen Delta Gevel- en Vochttechniek en ’t Gelagh 3 is in onderling overleg verplaatst naar vrijdag 24 mei 2013, aanvang 18:30 uur.

3 november 2012: Belangrijke Mededeling voor alle teams…

Invoering nieuwe wedstrijdformulier: Vanaf vrijdag 9 november 2012 zullen de spelende teams zelf voor een wedstrijdformulier moeten zorgen welke vooraf aan de wedstrijd ingevuld aangeleverd dient te worden. De secretarissen van de teams zijn inmiddels via een mail op de hoogte gesteld van zowel de wijziging als de nieuwe werkwijze . Als bestuur vertrouwen we er op dat de invoering van deze nieuwe werkwijze vlekkeloos  zal verlopen. Mochten er ondanks de aangeleverde instructie toch nog vragen zijn dan kan er altijd contact opgenomen worden via de gebruikelijke kanalen.

3 november 2012: Aangepast wedstrijdreglement…

Vanaf vandaag is het nieuwe aangepaste wedstrijdreglement van toepassing.

19 augustus 2012: Eerste teamfoto’s geplaatst…

Op de teampagina zijn de eerste teamfotos geplaatst. Niet alle ingeplande teams waren afgelopen vrijdag compleet. Daarnaast waren er een paar fotos van onvoldoende kwaliteit om geplaatst te worden. Het spreekt voor zich dat voor deze teams geldt dat er nieuwe fotos genomen zullen worden.

Mocht je gedurende het seizoen een andere, nieuwe foto gemaakt willen hebben dan kan dat. Neem hiervoor contact opnemen met de secretaris. Geef duidelijk aan op welke wedstrijddag je een nieuwe foto gemaakt wilt hebben.

6 augustus 2012: Besluiten- en actielijst bestuursvergadering

De besluiten- en actielijst zoals die opgesteld is gedurende bestuursvergadering van 6 augustus 2012 is als download beschikbaar.

3 augustus 2012: Schema zaaldienst 2012-2013 bekend

Ook dit jaar zullen de teams weer zaaldiensten moeten gaan draaien. Het schema is vanaf nu te downloaden. Heb je zaaldienst dan dien je minimaal 20 minuten voor aanvang van de eerste wedstrijd aanwezig te zijn in de zaal. Ook voor dit jaar geldt dat je met 2 personen van je team zaaldienst moet draaien.

28 juli 2012: Restaria Pannenschuur uit competitie en wedstrijdprogramma V08

Als gevolg van het feit dat Restaria Pannenschuur dit jaar geen team op de been heeft weten te brengen is het wedstrijdprogramma door ons aangepast. De tweede klasse speelt nu met 9 ipv 10 teams. Naast deze grote wijziging is er nog een aantal kleinere aanpassingen door ons doorgevoerd. Dit laatste naar aanleiding van verzoeken van teams. Het nieuwe programma (V08) is inmiddels te downloaden.

4 juli 2012: Wedstrijdprogramma V05 beschikbaar

Vandaag hebben we nog een enkele wijziging aan het wedstrijdprogramma doorgevoerd. Het programma (V05) is nu te downloaden.

4 juli 2012: Naamswijziging MB-Vos

MB-Vos, uitkomend in de tweede klasse, heeft een naamswijziging ondergaan. Vanaf seizoen 2012-2013 zal het team actief zijn onder de naam: LaMar Catering – Butterhof IT.

3 juli 2012: Strafcommissie RZVO

Vandaag is de bezetting van de strafcommissie rond gekomen. We kunnen jullie melden dat de heren T. van den Berg, H. Vriens en E. Hesselberth komend jaar de strafcommissie zullen vormen. Ron Bounin, vice-voorzitter, zal toezicht houden vanuit het bestuur.

2 juli 2012: Nieuwe Logo RZVO:

Met trots presenteren wij jullie het nieuwe logo van RZVO! In het nieuwe logo is de voetbal uit het oude RZVO logo verwerkt, welke overigens subtiel op een kampioensschaal ligt. We hebben het oprichtingsjaar opgenomen zodat het voor iedereen duidelijk is dat we over niet al te lange tijd 35 jaar bestaan. En natuurlijk hebben we als echte Oisterwijkse vereniging de kleuren van de Gemeente Oisterwijk in het logo verwerkt.

Het logo is ontworpen door een Oisterwijker: Niels van Hulten.

1 juli 2012: Wedstrijdschema seizoen 2012-2013 bekend:

Na een aantal avonden hard door gewerkt te hebben is het programma bekend. Zijn jullie ook zo benieuwd? Ga naar het menu pad “programma” en download daar het volledige schema.

29 juni 2012: Nieuw bestuur RZVO gekozen en aangesteld:

Gedurende de extra ledenvergadering in ’t Gelagh is het nieuwe bestuur gekozen. De aftredende voorzitter en vice voorzitter zijn door de leden herkozen. Daarnaast zijn Hein Kivits en Arno van der Wensch toegetreden tot het bestuur. Gedurende de verkiezing is de vraag gesteld welke rollen er door wie in het bestuur vervuld zouden gaan worden. We kunnen jullie melden dat de rollen verdeeld zijn. Op de contactpagina van de site kun je terugvinden wie welke rol heeft gekregen..

29 juni 2012: Nieuw Kascommissie RZVO gekozen en aangesteld:

Gedurende de extra ledenvergadering is er tevens een nieuwe kascommissie gekozen en aangesteld. Voor het komend jaar zullen Erwin Hesselberth en Nick van Roessel de financiële handelingen van de vereniging op regelmatige basis gaan controleren. Het bestuur bedankt de vorige leden van de kascommissie voor de uitgevoerde controle over het seizoen 2011-2012.

28 juni 2012: Nieuwe teams gezocht!

RZVO zoekt nieuwe teams om onze competitie compleet te maken. Maximaal 3 nieuwe teams kunnen zich aanmelden om deel te nemen aan de competitie van 2012-2013. Aanmelding kan tot 31 juli a.s. Heb je interesse om met een team deel te nemen? Stuur dan een mail naar de voorzitter. Geef in je aanvraag aan om welk team het gaat en hoeveel spelers je hebt.

Na het indienen van de aanvraag zal het bestuur contact met je opnemen om je aanvraag te bespreken. Een belangrijke voorwaarden is dat je team uit de gemeente Oisterwijk komt (Oisterwijk, Heukelom, Moergestel). Daarnaast moeten de spelers minimaal 16 jaar oud zijn.

Interesse? Neem contact op!

Top
  • Facebook
  • Twitter